onsdag 21 mars 2012

Besök hos frisören

Det var längesedan jag klippte mig på en frisör salong, Frida brukar alltid toppa till mitt hår när det behövs.
Nu kände jag dock att det behövde klippas i ordning ordentligt, få klippt ur det och rätta till frisyren lite så jag var och bokade en tid och klippte mig idag.

Jag är jättenöjd, när hon tvättade håret fick jag sitta i en massagestol och få ryggmassage samtidigt som hon tvättade håret. Jag fick te och fika under tiden och hon klippte noga. Hon tog sig tid att lyssna på vad jag ville ha och kom med förslag och rättade till efter mina behov. Hon var noga med att jag skulle gå därifrån nöjd, vilket jag också gjorde.

Som alltid hos en ny frisör fick jag beröm för mitt hår, både färg och kvalité på håret.
"Du har ett super hår, fin färg och riktigt starkt" löd kommentaren den här gången.

Vi klippte det en bra bit och klippte det hela lite rakare så håret ser nästan ut att vara klippt helt rakt av för hon klippte upp det och flikade ut topparna så det inte blev någon markant kant. Frisören var jätteduktig helt enkelt.

En mycket nöjd tjej!



Inga kommentarer: