söndag 18 mars 2012

Dom är bäst!

Jag känner mig så lycklig just nu.
Kvällen har jag spenderat med mormor och morfar på en beställning. Morfar behövde hjälp i köket så då ställde jag upp.
Att vara i mormor och morfars sällskap gör mig väldigt lycklig. Deras sätt att vara gör att jag känner mig älskad på ett sätt som ingen annan kan framkalla. De framkallar den bästa Nathalie, en rolig tjej som får de att skratta och de är mycket kloka att prata med och har en livserfarenhet som gjort att de har mycket råd att ge. De är tacksamma och tycker det är så kul att träffas. Mormor säger själv att hon alltid blir glad av mig. Man blir alltid omhändertagen av de och helt enkelt känner man sig väldigt bra till mods.
Det är något speciellt med dem och jag kan inget annat än att säga.

Mormor och Morfar, Jag älskar er <3

Inga kommentarer: