onsdag 13 februari 2013

Våren, var är du?

Ikväll känner jag mig långt ifrån på topp, jag känner att jag är någonstans i mitten av nedförsbacken på väg att snubbla och rulla ner.
Den här veckan är intensiv i skolan, mycket grupparbeten jobbas på och en del mindre relevanta men obligatoriska och ett måste. Det är dock inte det värsta, jag har känt på mig hur kroppen min börjar svika mig. Jag har den senaste veckan känt att det är något som ligger och nosar för att brytas ut. Jag känner en trötthet utom denna värld, hur mycket jag än sover blir jag inte pigg. En molande huvudvärk börjar bli vardag och nu ikväll känner jag att en feber kanske börjar smyga sig på. Jag hoppas att nattens sömn trycker tillbaka febern så den inte får utrymme att stiga fram. Jag tror min kropp längtar efter solsken och våren!

Inga kommentarer: