tisdag 5 februari 2013

En fin vän

På lördag fyller min kära vän Linda år. Linda och jag träffades under gymnasiet av en gemensam vän och sedan dess har vi varit bra vänner. Linda är en av mina bättre vänner som jag vet att jag alltid har även om vi inte ses så ofta. Det är alltid kul när vi ses och vi hittar snabbt tillbaka till varandra när vi inte setts på länge. Istället för att växa ifrån varandra har vi mycket att berätta och ta igen.
Linda är sen i våras färdigutbildad ortopeditekniker tror jag att det heter, lite som en optikerassistent fast med lite mer kunskap och behörighet om jag fattat set rätt.
Oavsett bor hon nu och jobbar i Karlstad. Jag har aldrig varit där och hälsat på och inte varit i Karlstad heller för den delen. Det ska det till helgen bli ändring på, på fredag förmiddag tar jag mig en tur dig för att spendera helgen där och passa på att fira min fina väns 22 års dag samtidigt. Jag kan ju längta ihjäl mig!

Inga kommentarer: