fredag 22 februari 2013

Kärlek i 5 år!

Exakt nu för fem år sedan "kollade" jag och Martin på flashforward och skulle bara titta färdigt innan jag skulle åka hem till mitt flickrum igen. Vi tittade aldrig på programmet, vi låg bara och kysstes i hans säng i pojkrummet överlyckliga och nykära efter att tidigare samma kväll konstaterat att vi nu var tillsammans.

Tänker man tillbaka på hur det var för fem år sedan, en nybliven sextonåring och en snart bliven sjuttonårig som båda gick på gymnasiet och bodde hemma hos föräldrarna i sina barndomsrum. Det har hänt mycket på fem år och de har jag fått tillbringa med min fina Martin.

Inte nog med att vi tillsammans fått växa från tonåringar till vuxna och bildat oss ett eget liv tillsammans som en liten familj han och jag så har jag också i fem års tid gått äran att hitta den finaste killen, den allra bästa vännen, tryggheten och den största kärlek man kan känna. Kärleken är obeskrivbar men en sak är säker, Jag älskar Martin av hela mitt hjärta och lite till.

Puss på dig!

Inga kommentarer: