lördag 9 februari 2013

Nya äventyr!

Har gjort en tripp till en annan stad och blivit lite mer berest. Det var inte så vidare långt men lite lagom. Jag reser mycket sällan och aldrig själv. Jag kan inte minnas när jag åkte själv på resa sist. Jag tycker egentligen inte om det, jag vill ha stenkoll på läget och blir nervös när jag inte har det. Så en weekend på egen hand till en vän i Karlstad är säkert mycket nyttigt för mig. Man växer ju lite varje gång man trotsar det ovana.

En helg på egen hand utan Martin vid min sida kan oxå vara nyttigt. Vi är nästan alltid med varandra och trivs väldigt bra i varandras sällskap men inser det kanske inte förrän vi är ifrån varandra. Att sakna är bra ibland även om det inte känns så kul. Jag visste ändå inte att Martin hade en frisörsalong och även sminkade i Karlstad.

Inga kommentarer: