måndag 4 mars 2013

Synden straffar sig!

Efter en helt fantastisk helg måste karman eller något slagit till, man kan ju inte få ha det för bra. I fredags åt vi planka hos mormor och morfar delandes på en flaska champagne. Fantastisk kväll, den godaste maten jag på länge ätit och i riktigt fint sällskap. Igår väntade en lugn skön dag med finbesök av Anna på kvällen, en riktigt mysig tjejkväll. Idag har Martin och jag fått chansen att mysa, en tur till tomten för att planera ännu mer inför framtiden och solen har dessutom lyst på oss hela dagen.
Men som sagt straffar det sig snabbt, efter en sån fantastik helg måste nått tråkigt ske. Kroppen har börjat ge med sig, Både jag och Martin har blivit slagna av förkylning, Martin är tät och snarkar så jag inte kan sova, jag nyser, nyser och nyser så jag nästan väcker honom. Alvedon, nässpray, halstabletter och näsdukar är mina bästa vänner för tillfället. Lovely!

Inga kommentarer: