tisdag 25 december 2012

Sjuhelvetes jävla skitont!

Bloggen är ju mitt gnällverktyg så varför bryta tradition i juletider och bryta det.
Imorse gick jag upp, åt frukost och allt var frid och fröjd. Efter någon timma började jag känna en smärta i ryggen som under dagen bara har eskalerat. Vid varje rörelse känns det som knivar sticks in i ryggen och jag får en inre lust av att skrika. Jag hittar lägen att sitta i när det gör som minst ont och så länge jag inte rör på mig, skrattar eller tar djupa andetag klarar jag mig men det gör ärligt talat sjuhelvetes jävla skitont! Nu har jag tagit värktablett och hoppas på att det ska kunna släppa och så hoppas jag på att vakna upp imorgon med försvunnen smärta. Läkaren inom mig säger nerv i kläm, men vem vet. Svärmor var lite orolig för njurar, vi får se hur detta utvecklar eller som jag hoppas avvecklar sig och att jag får sova några timmar i alla fall. För sjukan känner jag mig inte sugen på..

Inga kommentarer: