onsdag 12 december 2012

Han är den bästa

Jag har sagt det förr och säger det igen, min kära sambo är verkligen den bästa!
-Förra helgen bakade han både lussebullar och tekakor.
-Han bar ner alla kartonger med julsaker ifrån vinden och började julpynta så smått.
-Han tog med mig till Göteborg för ett besök på Liseberg och bjöd mig på julbord.
- Han åkte hem från jobbet i ilfart när jag var innelåst och släppte ut mig.
- En morgon när jag kommer ut till bilen har han skrapat den åt mig. Då vet ni som känner mig hur mycket jag avskyr att skrapa is.
- Idag när jag kom hem efter en fullspäckad dag med både skola och jobb direkt därefter hade han städat lägenheten och börjat förbereda mat.

Detta utöver allt annat fantastiskt som han hela tiden gör! Han förtjänar att få höra det igen, HAN ÄR BÄST!

Inga kommentarer: