onsdag 28 november 2012

21 åringen är nöjd!

Då var födelsedagen över även för i år och det är ett helt år kvar tills det är dags för mig att bli ännu äldre.

Som liten var födelsedagen en sån stor dag, man kunde inte sova kvällen innan och var spänd hela dagen och man kände sig så speciell. Det tonas ned något dom vuxen. Många vuxna tycker inte att födelsedagen är speciell och att det inte längre är något att fira. Så vuxen är jag inte ännu, jag tycker fortfarande att denna dagen är speciell och jag tycker om att känna mig lite extra uppvaktad.

Årets födelsedagsfirande varade i tre dagar, så kan det bli med det moderna nya familjekonstellationerna eller pga av för liten bostad oxå. I söndags var svärföräldrarna här och firade, dagen D på måndagen var mamma och Borny här och igår firades jag hos mormor och morfar. Jag kan inte påstå att det är synd om mig, jag är jätteglad av att ha så fina människor omkring mig som uppvaktar mig. Jag har fått jättefina presenter och är mer än nöjd. Bland annat fick jag nagelförlängningdkit och en helt underbar adventskalender ifrån bodyshop så det blir vardagslyx varenda dag fram till jul, hur lyxigt!





Inga kommentarer: