söndag 15 april 2012

Romantik i vardagsrum


Igår spenderades dagen på Ullared och Ikea, vi passade på och slog två flugor i en smäll och handlade i båda varuhusen på samma dag. Vi fick med oss mycket grejer hem, en del kläder till både mig och Martin, lite smink, saker till skolan och heminredning framför allt till vardagsrummet. På Ikea fick vi med oss ett nytt vardagsrumsbord, det förra hade gått sönder och äntligen fick jag min vilja igenom och fick bort ekbordet och istället har vi nu ett vitt. Jag passade även på att smyga in lite mer lantlig romantisk stil i vardagsrummet. Martin tycker nog innerst inne att det är lite tjejigt men jag får bestämma och då blir det lite lantligare, ljusare och mindre svart och på bilderna nedan kan man se att det faktiskt inte blev så dumt. Jag är nöjd, jag blir alldeles glad när jag kikar in i vardagsrummet och ser skillnaden. 

Inga kommentarer: