måndag 16 april 2012

Dumma bil

Idag började jag praktiken igen, så nu behöver jag använda bilen varenda dag vilket jag definitivt inte gör annars. Igår passade vi på att byta däck och sådär för att jag ska använda bilen nu i veckan och det var inga problem men på väg till skolan i morse kände jag att något tog i vid varje farthinder och vist hade jag rätt. Avgasröret hade lossnat och det var inte mycket att göra. Det värsta vara att idag hade jag en bokad tid till läkarbesökt vid lunchtid som jag var tvungen att åka till. Som tur är kunde mamma ställa upp och skjutsa mig. Borny ställde upp och fixade bilen senare på eftermiddagen och nu har jag en bil som inte brummar och som har ett avgasrör som sitter fast. Ibland är det tur att man har föräldrar som kan hjälpa till. Tack mamma och Borny! 


Inga kommentarer: