måndag 30 april 2012

Annas födelsedag


ANNA BANANA!!
Nedräkningen har nu  gått mot sin enda,
Nu jag en GRATTIS hälsning till min finfina kompis kan sända.
Idag är det äntligen dagen du väntat på, dina presenter kanske är vita eller marinblå?
Troligt det skulle vara , då du nästan har dessa färger bara.
Matcha inte det marinblå ihop med svart för min skull, för i så fall hoppas jag att du imorgon är riktigt riktigt bakfull.
Bra råd av mig du får, följer du dem bra du mår.
När du idag firar din födelsedag, hoppas jag att du inte gör några misstag.
Kondom är ett måste om du skulle få till det, då slipper du allt klet.
I så fall den det också barn kan bli, efter ditt fylleri.
Barn är ju inte din favorit, så tänk på att dricka lagom med sprit.
Lagom sprit idag när firar valborg, för då kommer du inte snart behöva fixa barnomsorg.
Gör inte denna miss, då kommer du bara få torka bajs och kiss.
Festa och har idag riktigt kul, och se till att sköt dig om du hittar ett strul.
Du långt ifrån mig må vara, inte direkt i Skara.
När du nästa gång har en paus från plugget i statsvetenskap ska du får fira i mitt sällskap
När du är på hemmaplan, ska jag sjunga med en enkel tulipan.

STORT GRATTIS ANNA! Hoppas din dag blir toppen!




Inga kommentarer: