söndag 9 februari 2014

Det går bra nu, kompis det går bra nu...

Nu har jag jobbat i en månad redan och äntligen har jag fått min fasta plats på förskolan istället för att hoppa runt på olika avdelningar. Jag är väldigt nöjd över mitt jobb men det känns fortfarande lite overkligt att skolan faktiskt är färdig. Ibland känns det fortfarande som om jag är på praktik och snart ska tillbaka till skolan och skriva reflektion över hur praktiken gått men så är inte riktigt fallet. Jag ska fortsätta jobba länge länge till och det känns faktiskt väldigt bra.

 Egentligen har jag inte så mycket att delge, mycket fokus ligger på jobbet just nu och komma in i det ordentligt annars rullat allt bars på. Det är bara att passa på att njuta av att allting fungerar bra och att jag har det väldigt bra med heltidsjobb, fina människor i min närhet och fina framtidsplaner som snart drar igång med husbygge. Ett egentligen totalt värdelöst inlägg men ett litet tecken för mina alla (typ 4 ;)) läsare på att jag lever och mår väldigt bra.


Inga kommentarer: