tisdag 10 december 2013

Go with the flow!



Denna uppsats, det går framåt...Vi hade möte med vår handledare igår och hon var imponerad över hur arbetet fortskridit sen hon läste sist. Hon tyckte verkligen att uppsatsen börjar ta form och menade att vi nu inte har så långt kvar. Det känns väldigt härligt måste jag säga. Imorgon eller på torsdag beräknar vi ha ett färdigt utkast på hela uppsatsen, visserligen bara ett utkast men ändå.
Någonstans börjar man känna att det snart är slut på studierna. Häromdagen fick jag resultatet från senaste tentan och den visade sig vara godkänd vilket var enormt skönt. I fredags kom resultatet in och intygar nu att jag har 195 av 210 poäng avklarade och då med en snart färdig uppsats. Hur bra känns inte detta? Det känns både bra med skrämmande. Jag hoppas på att detta flow hänger i lite och att telefonen också vill ringa snart från något av de sökta jobben. Då vore livet nästan fulländat. Ring telefon, ring! Jag väntar samtidigt som jag håller alla tummar!

Inga kommentarer: