söndag 30 oktober 2011

Helg

Denna helgen har jag tagit det väldigt lugnt. I lördags var den traditionella oktobersmarknaden i Vänersborg och jag hittade faktiskt mer än vad jag brukar göra, köpte en pippitröja till mig (känns konstigt att köpa kläder på marknad), en pippikofta till mamma i present och en julklapp till mormor. Martin köpte den fulaste mössan jag någonsin sett, den är så ful att den blir tuff. En stickad katten Gustav mössa.

Sedan köpte jag det klassiska marknadsgodiset och munkar till mamma som jobbade och inte kunde gå på marknaden.

I lördagskväll tillbringade jag min första lördagkväll någonsin med att plugga, men i efterhand får man vara glad för de som jag fick gjort.

Längtar som tusan till nästa lördag, då tentaperioden är över och det firas med halloween-tentafest. Längtar Längtar Längtar!

Inga kommentarer: