måndag 7 mars 2011

Måsten!

Det finns alltid måste och jag är sinnessjukt dålig på att ta tag i saker som jag tycker är jobbiga eller egentligen inte jobbiga men omständiga. Det tar tid och det är verkligen inte det att jag inte har tiden utan jag har all tid i världen men ändå gör jag det inte.

Just nu hänger följande saker över mig

- Bankbesök Swedbank
Har behövt åka dit galet länge men det fungerar bra som det gör nu i alla fall. Jag behöver flytta över mitt SparbankenSkaraborg till ett allmänt Swedbank konto.
- Bankbesök Nordea
Lösa in en check som jag fick i stipendie
- Tandläkarbesök
Har inte varit hos tandläkaren på 3 år kanske. Har inte fått någon kallelse eftersom jag flyttat och antagligen ramlat ur systemet någonstans och jag med mina dåliga tänder har garanterat hål.
- Läkarbesök
Kolla upp mina öron, de ena örat känns väldigt konstigt och jag har haft problem med mina öron tidigare.
- Träna
Jag måste börja träna, fixa gymkort någonstans och komma igång igen.

Inga kommentarer: