tisdag 1 januari 2013

2013 är här!

Ännu hörs några raketer på håll och nyårsfirandet är på topp för många. Många är odrägligt fulla och festar en stund till innan sängen kallar. Vi har börjat avveckla vårt firande och ligger båda nedbäddade i sängen och Martin kikar lite på nån film. Kan tyckas vara tråkigt men till skillnad från de alkoholiserade människorna kommer jag må så mycket bättre imorgon.
Jag kände inte för något vidare vilt nyårsfirandet med party i år. Sen blev våra planer inte som tänkt men oj så bra det blev i slutändan.

Jag och Martin har varit hemma och myst bara vi två. Vi klädde upp oss lite dagen till ära och Martin har meriterande knutit sin allra första slipsknut. Han samlar vuxenpoäng.
Trerätters har intagits med sparris och bacontoast till förrätt, citronfile till huvudrätt och gino med lite cocos på till efterrätt. Det var fantastiskt gott.
Sen spelade vi lite spel och drack lite gott för att sedan titta på nyårsfirandet på teve en stund och då åt vi lite ost och kex.

Regnet totalt öser ner så istället för att hå till slussarna gick vi ut och skålade in det nya året på balkongen och kikade på lite raketer.

En av de bästa nyårsfirandena hittills tillsammans med den jag älskar allra mest. Jag är lyckligt lottad!

Inga kommentarer: